اخبار مهم بورسی 1 بهمن
یکشنبه 1 بهمن 1402

اخبار مهم بورسی 1 بهمن

اخبار مهم کدال | گزارش عملکرد ۹ ماهه نمادهای شاخص ساز‌ و ۳ عرضه اولیه

عملکرد ۹ ماهه اخشان (حسابرسی نشده)

شرکت اخشان در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۷۷۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۲ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۲ درصد برابر با ۲,۷۳۱,۱۴۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸۴۸,۸۹۹ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه وبصادر (حسابرسی نشده)

شرکت وبصادر در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30: سود خالص هر سهم ۱۰ ریال است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۵۳ درصد برابر با ۲۶۲,۳۳۰,۱۱۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۱۶۸,۱۷۲ میلیون ریال رسید.


ثبت افزایش سرمایه کویر

افزایش سرمایۀ شرکت کویر از مبلغ ۳۷,۲۶۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۲,۱۶۴,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۴۹۰۴۰۰۰ میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


عملکرد ۹ ماهه مارون (حسابرسی نشده)

شرکت مارون در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۴,۸۶۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۷ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۵ درصد برابر با ۵۴,۲۷۰,۸۱۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳۸,۹۱۹,۱۱۸ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه خدیزل (حسابرسی نشده)

شرکت خدیزل در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۵۶۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۲۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۰۶ درصد برابر با ۳۹,۲۴۹,۰۲۳ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۹,۸۸۱,۶۷۶ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه شتران (حسابرسی نشده)

شرکت شتران در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۶۰۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۷ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۴۱ درصد برابر با ۱۲۷,۹۲۵,۵۶۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۶۶,۵۶۷,۸۵۷ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه وپاسار (حسابرسی نشده)

شرکت وپاسار در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۶۰۵ ریال است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۶۳ درصد برابر با ۲۸۱,۵۸۵,۹۹۴ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۶۵,۲۲۵,۲۸۰ میلیون ریال رسید.


گزارش کارشناسان رسمی بابت تجدید ارزیابی زمین ذوب

تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دست اقدام بوده و مبلغ و درصد پیشنهادی افزایش سرمایه پس از طرح و تصویب در هیات مدیره به اطلاع کلیه سهامداران محترم خواهد رسید. شایان ذکر است نتایج ارزیابی در حال حاضر غیرقطعی بوده و تعیین مبلغ قطعی و متعاقب آن مشخص شدن درصد قطعی افزایش سرمایه پس از اظهار نظر حسابرس محترم و بازرس قانونی شرکت و در نهایت بر اساس مجوز سازمان بورس خواهد بود.


عملکرد ۹ ماهه کچاد (حسابرسی نشده)

شرکت کچاد در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۸۵۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۶ درصد برابر با ۱۵۹,۸۲۹,۹۳۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۶۴,۱۸۷,۸۰۱ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه شبندر (حسابرسی نشده)

شرکت شبندر در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۱۹۵۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۴ درصد برابر با ۲۶۹,۵۵۱,۱۶۱ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۶۲,۷۵۶,۹۷۲ میلیون ریال رسید.


تمدید فرصت اعطا شده به فولاد جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار

با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، طی نامه ای مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱۵ روز را به شرکت تاکید نمود. باتوجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱۰ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تمدید می‌گردد.


تمدید فرصت اعطا شده به برکت جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار

با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، طی نامه ای مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱۵ روز را به شرکت تاکید نمود. توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۳ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ تمدید می‌گردد.


عملکرد ۹ ماهه تکاردان (حسابرسی نشده)

شرکت تکاردان در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۷۹۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۶ درصد برابر با ۸,۷۲۷,۰۶۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۷,۱۴۰,۶۵۶ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه کرومیت (حسابرسی نشده)

شرکت کرومیت در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۳۳۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۳ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۳۲ درصد برابر با ۵۴۶,۱۴۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۵۱۵,۰۹۸ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه فولاد (حسابرسی نشده)

شرکت فولاد در ۹ ماه منتهی به 1402/۹/30؛ سود خالص هر سهم ۸۲۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۶ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۶۷ درصد برابر با ۸۶۲,۱۰۰,۳۹۴ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۶۲,۷۵۶,۹۷۲ میلیون ریال رسید.


افزایش سرمایه‌های جذاب امروز کدال | افزایش سرمایه سنگین ۳۵,۷۷۰ درصدی یک نماد

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۳۵۷۷۰ درصدی سفار

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سیمان فارس  از مبلغ ۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۳,۵۷۷,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (زمین) که باعث نزدیک شدن حقوق صاحبان سهام به ارزش واقعی شرکت می‌شود. این امر موجب افزایش شفافیت صورت‌های مالی، گویاتر و بهینه‌تر شدن شاخص‌های مالی از جمله نسبت بدهی به دارایی و نسبت مالکانه می‌گردد. از سوی دیگر با بهبود ساختار مالی، اطلاعات مالی مورد نیاز جهت تصمیم گیری‌های کلان در شرکت جهت افزایش توان رقابتی، تامین می‌شود که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی پکرمان

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت گروه صنعتی بارز  از مبلغ ۲,۵۲۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۵۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین منابع مورد نیاز طرح توسعه ۶ هزار تنی کارخانه کرمان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خلنت

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت تولیدی لنت ترمز ایران  از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج سرمایه در گردش ارائه  گردید.


ثبت افزایش سرمایه ۴۰ درصدی کویر

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹  افزایش سرمایۀ شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر  از مبلغ ۳۷,۲۶۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۲,۱۶۴,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۴,۹۰۴,۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


ثبت افزایش سرمایه ۴۴ درصدی خکار

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۶  افزایش سرمایۀ شرکت ایرکا پارت صنعت  از مبلغ ۳,۴۵۹,۹۱۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱,۵۴۰,۰۸۱ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


ثبت افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی کسعدی

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷  افزایش سرمایۀ شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۵۷ درصدی وبهمن

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری بهمن  از مبلغ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی خبازرس

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران از مبلغ ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمایه درگردش ارائه گردید.


 ثبت افزایش سرمایه ۱۳۶ درصدی برکت

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۴  افزایش سرمایۀ شرکت گروه دارویی برکت از مبلغ ۷,۳۴۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۷,۳۴۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


ثبت افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی سصف‌ها

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۲۵ درصدی حآسا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت آسیا سیر ارس  از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور استفاده از معافیت مالیاتی و جبران مخارج سرمایه گذاری که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.


مجمع ثفارس ۱۴۰۲ | چه میزان سود تصویب شد؟
شرکت عمران و توسعه فارس در صنایع انبوه سازی و ساختمان، محصولات کشاورزی و فرآوری محصولات معدنی فعالیت می کند. محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع ابنیه با هر کاربری محصولات کشاورزی، انواع فرآورده های مولیبدن می باشد.
اطلاعات مالی شرکت
سهامداران شرکت
سوالات مطرح شده در مجمع

در پروژه باران، آخرین تصمیمات به چه صورت است؟ فسخ قرارداد و مطالبه خسارت انجام شده و منتظر رای از سوی قاضی هستیم.

در پروژه صدرا، قصوری از سوی پیمانکار صورت گرفته؟ قرارداد پیمان کاری نیست و در واقع مشارکت و سرمایه گذاری بوده است.

آیا افزایش EPS شرکت از فروش پروژه دلگشا بوده است؟ صرفا دلگشا نبوده و از سایر درآمدها حدود ۱۶۷ درصد افزایش داشته ایم.

آیا اسناد پروژه دلگشا درست شده است؟ باید فرآیند حقوقی برای انتقال سند به خریدار انجام شود و در مورد این پروژه موضوع بازی نداریم.

تصویب سود و زمان پرداخت آن

به ازای هر سهم به میزان ۱۶۴ ریال سود تصویب شد.
سود کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی از طریق سامانه سجام از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.

مصوبات مجمع
  • تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۱۴۰۲/۶/۳۱
  • حسابرس اصلی و بازرس قانونی، موسسه کوشامنش تصویب شد و موسسه کارای پارس به عنوان حسابرس اصلی تصویب گردید.
  • دو روزنامه دنیای اقتصاد و ابرار اقتصادی به عنوان روزنامه‌ های کثیرالانتشار تایید و تصویب شد.
  • پاداش هیئت مدیره به میزان ۸۸۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تصویب گردید.
  • حق حضور اعضای هیئت مدیره به ازای حداقل یک جلسه در ماه، به میزان ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تصویب گردید.
  • حق حضور کمیته های تخصصی به ازای حداقل یک جلسه در ماه ۳ میلیون تومان تصویب گردید.
  • مسئولیت اجتماعی به میزان ۲ میلیارد تومان تصویب گردید.
  • در خصوص قرارداد مشارکت با آقای اعیانی نیز اعلام گردید: در زمینه خاتمه قرارداد و انجام تسویه حساب اقدام گردد.
    مجمع وکغدیر ۱۴۰۲ | میزان سود تصویبی و آخرین خبر‌ها از ۲ عرضه اولیه در این شرکت
    ماهیت شرکت و صنعت
    سهامداران عمده شرکت (بالای یک درصد)
    مجمع وکغدیر ۱۴۰۲ | میزان سود تصویبی و آخرین خبر‌ها از ۲ عرضه اولیه در این شرکت
     
    صورت سود و زیان شرکت
    سوالات مطرح شده در مجمع

    آیا جانمایی معدن فولادسازی گهرزمین در بردسیر مناسب بوده؟ سیرجان ظرفیت شهری و توسعه ندارد و ما ملاحظات لجستیک و نیروی کار را بررسی کردین بردسیر مناسب تر است.

    عرضه آهن و فولاد گل گهر در بورس چه زمانی رخ می دهد؟ تا پایان سال آینده

    عرضه نی ریز در بورس چه زمانی خواهد بود؟ حتما تا آخر امسال صورت می گیرد.

    انتقال آب خلیج فارس به نی ریز چه زمانی رخ می دهد؟ آخر خردادماه حتما انجام خواهد شد.

    آیا با تامین خوراک برای طرح های توسعه مشکل خواهیم داشت؟ صنعت را نمی شود بابت خوراک تعطیل کرد چرا که ۲۵ میلیارد دلار هزینه داشته و ۴۵ میلیون تن ظرفیت و ۳۳ میلیون تن تولید و تا ۱۵۰۵ چشم انداز داریم و دنیا تامین کننده خوراک خواهد بود.

    مشکل انرژی موجب تولید ۱۰ ماهه می شود؟ بله چالش است و ما طلبکاریم ازین بابت و اگر حل نشود بودجه را ۳۰۰ روزه می بندیم و زمان اورهال را در زمان قطعی گاز می گذاریم.

    چرا یزد ۱ تاخیر دارد؟ ۲۰ هزار تن شمش تولید کرده ایم و معمولا ۲ تا ۳ سال به طول می انجامد و البته به دلیل وضعیت کوره و هماهنگی اپراتور تعلل هایی هست.

    اسفنجی فغدیر در چه شرایطی هست؟ تا پایان اسفندماه ۱۲۰۰ خواهد شد.

    چرا سهم فغدیر رشد نمی کند؟ ما زیاد دخیل نیستیم و عرضه و تقاضا در بازار، قیمت سهم را تعیین می کند و ما موظف به ارائه گزارش خوب هستیم با بازارگردان صحبت می شود.

    در فولاد نی ریز چه میزان برای طرح هزینه شده است؟ این طرح جزء تنها طرح هایی است که از بودجه خارج نشده و نیز جزء تنها طرح فولادی استانی است که قبل از پایان پروژه، اصل و فرح تسهیلات پرداخت شده و مشکل نقدینگی نداریم.

    در مورد توسعه آهن توضیح دهید؟ ضخامت ورق ۰.۸ تا ۲۰ میلی متر است و حجم سرمایه گذاری ۱.۲ میلیارد یورو و تا پایان سال آینده محصول نهایی شامل نورد گرم و ورق گرم تولید خواهد شد.

    آیا در دریافت معدن شیتور رقابتی وجود دارد؟ شیتور یکی از ماموریت های ماست و با استانداری یزد و دولت مذاکره انجام دادیم.

    در مورد معدن شماره 3 گهرزمین، که در کنار گل گهر است. آیا گل گهر در رقابت با ما برای گرفتن این معدن است؟ ما چالشی با گل گهر نداریم و بخش عمده ای از بار گل گهر بر عهده ماست.

    در مورد فولاد آلیاژی، آیا ابهامی در محصول وجود دارد؟ شمش ساختمانی تولید می شود و یک سال طول می کشد تا به شمش آلیاژِی تبدیل شود.

    تصویب سود و زمان پرداخت آن

    ۲۲۰ ریال سود به ازای هر سهم تقسیم و تصویب شد.

    سود سهامداران حقیقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها در تاریخ 7 بهمن ماه 1402 از طریق سجام پرداخت خواهد شد. سود سهامداران حقوقی از طریق سامانه سجام ظرف مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

    مصوبات مجمع

    •    تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۱۴۰۲/۶/۳۱
    •    تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت
    •    دش و همکاران به عنوان بازرس قانونی و حسابرس اصلی و شهود امین به عنوان علی البدل انتاب و تصویب شد و میزان حق الزحمه این بازرس منتی به ۱۴۰۳/۶/۳۱ به میزان ۳۰۰ میلیون تصویب شد.
    •    حق حضور اعضای غیر موظف به میزان ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تصویب شد.
    •    حق حضورکمیته‌های تخصصی به میزان ۵ میلیون و دویست هزار تومان تصویب شد.
    •    پاداش هیئت مدیره به میزان یک میلیارد تومان تصویب شد.
    •    مسئولیت اجتماعی به میزان ۴ میلیارد تومان تصویب شد.
    •    و ترکیب هیئت مدیره مانند قبل تایید و تصویب شد.


    کدال حریل | به هر سهم چقدر سود داد؟
    شرکت ریل پرداز سیر در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۳۰ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش داشته است.

    «حریل» با سرمایه ثبت شده ۴,۷۶۶,۸۷۵ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱۴۴,۹۲۸ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال میدکو | آیا طی ۹ ماهه کاهش سود داشت؟
    شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۴۳ درصد، در این دوره به ازای هر سهم -۷ ریال سود محقق کرده است.

    «میدکو» با سرمایه ثبت شده ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱,۳۷۱,۹۶۴ میلیون ریال زیان خالص شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد کاهش داشته است.

    نکته مهم: در مواردی که شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر سرمایه داشته باشد آهنگ رشد و یا افت سود خالص دارای اهمیت خواهد بود و نرخ رشد سود هر سهم کم اهمیت تلقی میشود.


    کدال پکرمان | پیشنهاد افزایش سرمایه داد
    پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت گروه صنعتی بارز به شرح زیر می باشد:

    سرمایه فعلی: ۲,۵۲۶,۵۰۰ میلیون ریال

    درصد افزایش سرمایه: ۱۰۰ درصد

    مبلغ افزایش سرمایه: ۲,۵۲۶,۵۰۰ میلیون ریال

    محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته

    موضوع افزایش سرمایه: تامین منابع مورد نیاز طرح توسعه ۶ هزار تنی کارخانه کرمان

    تاریخ تصویب هیئت مدیره: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

    توضیحات:
    بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.


    کدال وسین | عملکرد ۹ ماهه زیر ذره بین
    شرکت بیمه سینا در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۲۹۰ ریال سود شناسایی کرده است، این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۲۲۳ ریال زیان شناسایی کرده بود.

    «وسین» با سرمایه ثبت شده ۵,۸۷۷,۹۹۳ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱,۷۰۱,۹۱۲ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال بالبر | در عملکرد ۱ ماهه چقدر فروخت؟
    شرکت کابل البرز طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ معادل ۷۷۸,۱۰۳ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افت داشته است.

    بالبر با سرمایه ثبت شده ۶۴۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ مبلغ ۳,۴۸۴,۶۰۱ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.


    کدال سرچشمه | ۳۳ درصد افزایش سود طی ۹ ماه
    شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱۱۸ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشته است.

    «سرچشمه» با سرمایه ثبت شده ۷,۶۵۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۹۰۴,۹۱۷ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال دزهراوی | در عملکرد ۹ ماهه چه کرد؟
    شرکت داروسازی زهراوی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۵۰ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش داشته است.

    «دزهراوی» با سرمایه ثبت شده ۳,۲۰۴,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱۵۹,۴۵۰ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال شاراک | به سهامدارانش چقدر سود داد؟
    شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۲,۵۲۴ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش داشته است.

    «شاراک» با سرمایه ثبت شده ۸,۰۶۴,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۲۰,۳۵۰,۴۶۴ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال ثنوسا | در عملکرد ۳ ماهه زیان ده بود
    شرکت نوسازی و ساختمان تهران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱۳ ریال زیان شناسایی کرده است، این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۶ ریال زیان شناسایی کرده بود.

    «ثنوسا» با سرمایه ثبت شده ۲,۶۳۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۳۴,۶۴۹ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.


    کدال شغدیر | برای سرمایه گذاری مناسب است؟
    شرکت پترو شیمی غدیر در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۸,۷۵۵ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

    «شغدیر» با سرمایه ثبت شده ۱,۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱۱,۳۸۱,۳۳۹ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال‌های وب | ۵۷ درصد کاهش سود در ۹ ماه
    شرکت داده گستر عصر نوین در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱۸۹ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد کاهش داشته است.

    «های وب» با سرمایه ثبت شده ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۵,۶۷۵,۲۰۱ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال جم پلین | کارنامه ۹ ماهه منتشر شد
    شرکت پتروشیمی جم پیلن در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۲۰,۶۱۸ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

    «جم پیلن» با سرمایه ثبت شده ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۴۱,۲۳۵,۵۸۳ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    کدال کگل | به ازای هر سهم چقدر سود داد؟
    شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۱۷ درصد، در این دوره به ازای هر سهم ۲۸۴ ریال سود محقق کرده است.

    «کگل» با سرمایه ثبت شده ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۹۳,۸۷۹,۲۰۶ میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته است.

    نکته مهم: در مواردی که شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر سرمایه داشته باشد آهنگ رشد و یا افت سود خالص دارای اهمیت خواهد بود و نرخ رشد سود هر سهم کم اهمیت تلقی میشود.


    کدال فاسمین | دوره ۹ ماهه را چگونه گذراند؟
    شرکت کالسیمین در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۳۳۸ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کاهش داشته است.

    «فاسمین» با سرمایه ثبت شده ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۸,۱۱۲,۱۵۲ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    بر اساس گزارش میاندوره ای 9 ماهه تپسی در کدال اعلام شد،
    رشد 177 درصدی سود خالص تپسی در 9 ماهه سال جاری
    شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد تپسی در بورس، گزارش اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 9 ماهه منتهی به 30 آذر 1402 (حسابرسی نشده) را در کدال منتشر کرد.

    در این گزارش سود خالص شرکت در 9 ماهه سالجاری بیش از 124 میلیارد تومان اعلام می شود و با توجه به درآمد 45 میلیارد تومانی آن در دوره مشابه سال قبل نشان از رشد 177 درصدی در سال جاری دارد.

    لازم به ذکر است که سود خالص تپسی در 12 ماهه سال 1401 رقمی معادل 76 میلیارد تومان است و این رقمی درحالی است که سود خالص 124 میلیارد تومانی آن در 9 ماهه سال جاری نشان از رشد سود خالص 48 میلیارد تومانی امسال نسبت به 12 ماهه سال 1401 دارد.

    درآمد عملیاتی تپسی در 9 ماهه سالجاری 747 میلیارد تومان گزارش می شود که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 79 درصدی دارد.

    بر این اساس، سود عملیاتی تپسی نیز در 9 ماهه سال جاری 184 میلیارد تومان است و نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 190 درصدی دارد.

    همچنین گزارش کدال از تپسی نشان می دهد که جریان ورود نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی شرکت در 9 ماهه سال جاری 351 میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 102 درصدی دارد.

    سود انباشته شرکت در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 143 درصدی داشته است. این سود در این دوره 187 میلیارد تومان است درحالیکه در مدت مشابه سال قبل 77 میلیارد تومان گزارش می شود.

    در این گزارش میاندوره ای 9 ماهه، برآورد شرکت از برنامه ھای تامین مالی و تغییرات ھزینه ھای مالی در 3 ماهه منتهی به 29 اسفند 1402 عمدتا از محل درآمد فروش خدمات شرکت و افزایش سرمایه و استقراض از سیستم بانکی با کمترین نرخ بھره خواهد بود.

    همچنین اھداف شرکت در سنوات آتی شامل توسعه جغرافیایی،برندینگ،توسعه بازارھای موجود و شھر ھای اصلی و بھبود الگوریتم قیمت گذاری پویا و توزیع سفر و سایر برنامه ھای توسعه ای خواهد بود.


    کدال شزنگ | عملکرد ۱۲ ماهه زیر ذره بین
    شرکت تجهیز نیروی زنگان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ به ازای هر سهم ۳۵ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد کاهش داشته است.

    «شزنگ» با سرمایه ثبت شده ۲۸,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ مبلغ ۹۷۵ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


    دتولید در ۹ ماهه امسال سود خالص ۷۸ میلیارد تومانی شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۳۴۵ درصد رشد داشته است.

    شرکت داروسازی تولید دارو با نماد دتولید در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۴۱ درصد، در این دوره به ازای هر سهم ۶۵.۴ تومان سود محقق کرده است.

    دتولید با سرمایه ثبت شده ۱۲۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۷۸.۴ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۳۴۵ درصد رشد داشته است.

    این شرکت در حال حاضر مجوز افزایش قیمت محصولات از سازمان غذا و دارو را اخذ کرده و همین مسأله می تواند به ادامه رشد سودآوری شرکت کمک کند.

    طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۷.۲ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشته، اما در ماه های اخیر درصد رشد بیشتر بوده است.

    وضعیت تابلوی شرکت حکایت از این دارد که در سه ماهه بازدهی مثبت ۳۰ درصدی و در یک ساله بازدهی مثبت ۵۲ درصدی ثبت کرده است و از آنجایی که پی بر ایی سهم بهبود پیدا کرده پیش بینی می شود که این شرکت نسبت به پیش بینی سودسازی ۵۰ تومان به ازای هر سهم در پایان سال مالی فراتر برود. به همین دلیل تقاضا برای خرید سهام این شرکت افزایش یافته است.

    در بودجه سال ۱۴۰۳ دولت تصمیم گرفته ارز دارو در سال آینده هم مطابق سال جاری ادامه داشته باشد. این سیاست کمک می کند تا تولیدکنندگان دغدغه چندانی نسبت به تامین مواد اولیه نداشته باشند.

    از طرف دیگر نقدینگی در بازار سرمایه به صورت گردشی وارد گروه های مختلف می شود و از آنجایی که گروه خودرو و بانک در روند اصلاحی قرار گرفته اند پیش بینی می شود که پول این گروه ها وارد نمادهای دیگر شود، از این رو گروه دارویی به دلیل افزایش تقاضا برای دارو در فصل زمستان و افزایش درآمدزایی ظرفیت بالایی برای جذب پول های خرد بازار دارد.


    دسانکو طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۹.۶ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد کاهش داشته است.

    شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۲۳ درصد، در این دوره به ازای هر سهم ۱۲۲ ریال سود محقق کرده است.
    دسانکو با سرمایه ثبت شده ۱۶۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۹.۶ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد کاهش داشته است.
    دسانکو با سرمایه ثبت شده ۱۶۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۵۶۹.۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد رشد داشته است.
    این نماد در سه ماهه اخیر بازدهی مثبت ۵ درصدی داشته اما در یکساله سهام شرکت رشدی ۲ درصدی داشته است و با توجه به روند کوتاه مدتی که اخیرا داشته محدوده حمایتی قوی برای سهم ساخته است، بر همین مبنا پیش بینی می شود که در روند صعودی که آغاز کرده به قله سال ۱۴۰۲ دوباره پست پیدا کند.
    در حال حاضر سرمایه دسانکو ۱۶۱ میلیارد تومان است و هیات مدیره شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۹ درصدی داده اند که با اجرای آن مبلغ افزایش سرمایه به ۱۹۱ میلیارد تومان می رسد. محل تامین افزایش سرمایه مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خواهد بود و در راستای حفظ و تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه و جانبی محصولات تولیدی خواهد بود.
    با توجه به اینکه سبحان آنکولوژی پروانه ۲۱ محصول جدید را دریافت و ۱۴ محصول جدید اخذ کرده و در سال مالی مورد گزارش ۱.۷ میلیون دلار صادرات به عراق و سوریه داشته از این رو درآمد خود را جبران کرده است.


    وکار طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۲۶۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

    شرکت بانک کار آفرین در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۲۷.۴ تومان سود شناسایی کرده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
    وکار با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۱۲۶۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.
    برساس آخرین گزارش ماهانه ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی در مجموع ۴۷٫۵ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی محقق کرده اند که بانک کارآفرین با کسب سهم ۳ درصدی در موقعیتی قرار گرفته که نشان می دهد در خدمات بانکی برنامه های خوبی اجرا کرده، همچنین طبق داده ها ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی در هشت ماهه سال جاری معادل ۹۰ درصد از کل سال ۱۴۰۱ در آمد عملیاتی محقق کرده اند که بر رشد سودآوری بانک ها دارد.
    گزارش ها تراز عملکردی بانک کارآفرین در بین بانک های بورسی رتبه ۹ قرار دارد و سهمی ۲ درصدی در صنعت بانکداری دارد، در حالی که ارزش بازار آن به حدود ۵ درصد می رسد.
    همچنین در نسبت سود تسهیلات ریالی بانک های بورسی با رشدی ۲۸ درصدی در ۸ ماهه سال جاری در جایگاه ۹ ایستاده و در سایر شاخص ها هم موقعیت نسبتا خوبی دارد، به گونه ای که در مقایسه منابع ریالی و ارزی در بین بانک های منتخب با رشدی ۲۶ درصد رتبه قرار گرفته است.
    در حال حاضر بانک کارآفرین با پی بر ای ۶ در گروه بانکی موقعیت مناسبی دارد، زیرا میانگین پی بر ای گروه هم در همین محدوده قرار دارد، از طرف دیگر بانک کارآفرین به واسطه ظرفیتی که برای افزایش سرمایه دارد می تواند به رشد درآمدی خود ادامه دهد.


    آبادا طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۳۶۸.۳ میلیارد تومان درآمد فروش و به ازای هر سهم ۱۰.۵ تومان سود شناسایی کرده است.

    شرکت تولید نیروی برق آبادان طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ معادل ۲۶.۸ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.
    آبادا با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۳۶۸.۳ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۹ درصد رشد داشته است.
    شرکت تولید نیروی برق آبادان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۱۰.۵ تومان سود شناسایی کرده، این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۷۵ ریال زیان شناسایی کرده بود.
    آبادا طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۲۶.۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است. در واقع این شرکت طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۳۶۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد رشد داشته است. با توجه به اینکه این نماد طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵۵.۱ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۲ درصد رشد داشته است نشان می دهد که تقریبا میزان رشد درآمد شرکت در پاییز هم مانند تابستان ادامه داشته است.
    آبادا در ۳ ماهه بازدهی صفر درصدی و در یک ساله بازدهی منفی ۷ درصد داشته است و با توجه به اینکه رشد سودآوری شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رخ داده احتمالا روند بازدهی شرکت همچنان افزایشی خواهد بود.
     این نماد در هفته اخیر با وجود اینکه جو بازار منفی بود توانست در محدوده حمایتی خود را حفظ کند. هرچند نباید فراموش کرد که تبعات سیاست های دستوری وزارت نیرو بر سهام نیروگاه ها نه تنها منجر به افت تولید فولادی ها و سیمانی ها شده بلکه به واسطه قیمت گذاری دستوری و عدم تسویه مطالبات، سود نیروگاه ها را هم کاهش داده است. از طرف دیگر نیروگاه ها به دلیل مطالبه برقی که از قبل داشته اند و وزارت نیرو تمایل چندانی برای تسویه بدهی خود ندارد که این موضوع منجر به بروز مشکلاتی شده تا جایی که روند راندمان نیروگاه ها نزولی است. آبادا در یک ساله بازدهی منفی ۷ درصدی داشته و با توجه به رشد سودآوری شرکت در ۹ ماهه جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند بازدهی نماد افزایشی خواهد شد.

     




کلمات کليدي

آبادا اخبار کدال اخبار مهم کدال اخشان افزایش سرمایه افزایش سرمایه شرکت سیمان فارس افزایش سرمایه شرکت گروه صنعتی بارز افزایش سرمایه کویر بازار سرمایه بالبر برکت برگزاری مجمع بورس پرداخت سود پکرمان تکاردان ثنوسا جم پلین حآسا خبازرس خدیزل خلنت دتولید دزهراوی دسانکو ذوب سرچشمه سصفها سفار سهام سهم شاراک شبندر شتران شرکت آسیا سیر ارس شرکت ایرکا پارت شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران شرکت بانک کار آفرین شرکت بیمه سینا شرکت پتروشیمی جم پیلن شرکت پتروشیمی شازند شرکت تولید نیروی برق آبادان شرکت داده گستر عصر نوین شرکت داروسازی تولید دارو شرکت داروسازی زهراوی شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی شرکت سرمایه گذاری بهمن شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه شرکت سیمان فارس شرکت کابل البرز شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی شرکت کالسیمین شرکت گروه صنعتی بارز شرکت لنت ترمز ایران شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شرکت نوسازی و ساختمان تهران فاسمین فرابورس فولاد کارگزاری بانک صادرات کچاد کدال کرومیت کسعدی کگل کویر مارون مجمع مجمع ثفارس ۱۴۰۲ مجمع وکغدیر ۱۴۰۲ میدکو های وب وبصادر وبهمن وپاسار وسین وکار