راهنمای استفاده از سامانه معاملات تلفنی اوراق بهادار
شماره تماس معاملات تلفنی اوراق بهادار کارگزاری بانک صادرات: 81021330-021
رعايت عدالت و اولويت در خريد و فروش و تخصيص سهام همواره يكي از دغدغه هاي اصلي سازمان بورس اوراق بهادار در ادوار مختلف بوده است . به نحوي كه بخشنامه و دستورالعمل هاي فراواني توسط مديريت هاي مختلف به منظور ضابطه مند كردن فرآيند فوق و همچنين تدوين روش هايي براي كنترل ضوابط مذكور صادر و ابلاغ شده است با عنايت به موارد مذكور و همچنين با توجه به گستره ي فعاليت شركت هاي كارگزاري و ترجيح مشتريان به ارائه سفارشات غير حضوري عليرغم اقدامات ارزشمند انجام شده نگراني فوق كماكان برقرار بوده است.
امکانات سامانه معاملاتی تلفنی اوراق بهادار
1- شناسايي مشتري در جريان تماس با مركز تلفن (Call Center)
2- اعلام برقراري تماس به صورت هشدار به كاربر (معامله گر) روي سيستم كارگزاري (Back Office)
3- نمايش مشخصات فردي و سهامداري، مانده سهام، وضعيت مالي مشتري به معامله گر
4- امكان ضبط صدا و ذخيره ي آن به صورت فايل صوتي
5- تسهيل در ثبت سفارش خريد و فروش توسط كاربر با پر شدن اتوماتيك مشخصات فردي و سهامداري توسط سيستم
6- اتصال فايل صوتي مكالمه به سفارش به همراه زمان ، مدت و تاريخ مكالمه
7- امكان دسترسي سازمان بورس به فايل هاي صوتي
8- امكان بك آپ گيري به صورت دوره اي