اخبار مهم بورسی 26 دی
سه شنبه 26 دی 1402

اخبار مهم بورسی 26 دی

اخبار مهم کدال سود ۹ ماهه این شرکت مهم بیش از ۸۰ درصد کاهش یافت!

ثبت افزایش سرمایه بکام

افزایش سرمایۀ شرکت بکام از مبلغ ۱۰,۰۴۰,۱۰۳ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۳,۶۷۸,۸۲۷ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۶۳۸۷۲۴ میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


اطلاعات بااهمیت حکشتی

خرید حدود ۱۹ درصد سهام شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی ج. ا. ا (سهامی عام) از شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سهامی عام) در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ انجام شد.


افزایش نرخ برخی از محصولات دتولید

نرخ فروش تعدادی از محصولات شرکت دتولید به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی‌ها در سال مالی قبل حدود ۱.۳۸ % (یک و سی و هشت صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۱.۹۲ % (یک و نود و دو صدم درصد) می‌باشد.


پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه کفرا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه کفرا از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۲۷۱,۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور ترمیم نسبت‌های مالی و بهبود ساختار سرمایه، تطبیق حقوق صاحبان سهام به ارزش واقعی شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه گردید. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.


اطلاعات بااهمیت آینده

بدهی شرکت بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس (سهامی عام) به بانک سرمایه شعبه شهرستان چالوس تسویه شد.


عملکرد ۹ ماهه رانفور (حسابرسی نشده)

شرکت رانفور در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۲۴۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۲۰ درصد برابر با ۱۲,۶۷۹,۸۸۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸،۷۹۸،۴۴۶ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۹ ماهه وسپهر (حسابرسی نشده)

شرکت وسپهر در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۵۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۱ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۵۱ درصد برابر با ۴,۴۷۴,۵۶۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴,۰۸۹,۲۴۰ میلیون ریال رسید.


کدال کرازی | به هر سهم چقدر سود داد؟

شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۳۸ درصد، در این دوره به ازای هر سهم ۱۳۲ ریال سود محقق کرده است.

«کرازی» با سرمایه ثبت شده ۲۹,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۳,۸۳۹,۴۶۷ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.

شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۳,۹۷۸,۱۲۵ میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته است.


کدال دکوثر | دوره ۹ ماهه را چگونه گذراند؟

شرکت داروسازی کوثر در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱,۰۰۱ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.

«دکوثر» با سرمایه ثبت شده ۱,۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱,۷۰۱,۴۱۲ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


کدال دتهران | این سهم را بخریم؟

شرکت دارو سازی تهران دارو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۱,۶۹۲ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۰ درصد افزایش داشته است.

«دتهران» با سرمایه ثبت شده ۵۴۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مبلغ ۹۱۳,۵۵۶ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


کدال تابا | در عملکرد ۶ ماهه چگونه بود؟

شرکت تابان نیرو سپاهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۴۴۱ ریال زیان شناسایی کرده است، این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۵۹ ریال سود شناسایی کرده بود.

«تابا» با سرمایه ثبت شده ۶۲,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مبلغ ۲۷,۳۷۱ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.

شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۱۵,۸۴۳ میلیون ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۰ درصد افت داشته است.
 


سود این سهامداران در هفته سوم دی ماه واریز شد:

سود سهامداران این ۱۵ نماد واریز شد | این نماد برای هر سهم ۲۷۵۰۰ ریال سود واریز کرد

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در هفته سوم دی ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۵ ناشر سود جاری و سنواتی ۳۳۸ هزار و ۴۹۰ سهامدار را که شامل ۱ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان می شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

واریز سود جاری ۱۰ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم دی ماه امسال، ۱۰ شرکت « داروسازی‌ اسوه، فروسیلیس‌ ایران، سینا دارو، گروه‌ صنعتی‌ بارز، کارتن‌ ایران، پتروشیمی‌ پردیس‌(سهامی‌عام‌)، پخش‌ البرز، کارخانجات‌ داروپخش، کشت ‌وصنعت‌ پیاذر، فرآورده‌های‌ سیمان ‌شرق» سود جاری ۱۹۵ هزار و ۵۰۴ سهامدار که شامل یک هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

هر نماد برای هر سهم چقدر سود واریز نمود:

داسوه: ۳۴۰۰ ریال

دسینا: ۱۲۰۰ ریال

پکرمان: ۵۵۰ ریال 

چکارن: ۱۰ ریال

شپدیس: ۲۷۵۰۰ ریال

پخش: ۱۲۰۰ ریال

وپخش: ۶۴۵۲ ریال

غاذر: ۱۷۱ ریال

سشرق: ۱۸۸۰ ریال

واریز سود سنواتی ۵ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم دی ماه امسال، ۵ ناشر« آهن‌ وفولادغدیرایرانیان، بانک‌ تجارت، سرمایه ‌گذاری‌ توسعه‌ ملی، داروپخش‌ (هلدینگ‌)، شرکت ‌داده‌گسترعصرنوین‌-های‌وب» سود جاری ۱۴۲ هزار و ۹۸۶ سهامدار که شامل ۵۶ میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.


لیست جدیدترین افزایش سرمایه‌ها | نماد سیمانی ۴۱۰ درصد افزایش سرمایه می‌دهد

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۲ درصدی کرازی

 اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی  از مبلغ ۲۹,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تقویت بنیه شرکت و جلوگیری از خروج نقدینگی و همچنین استفاده از فرصت‌های مالیاتی دیده شده در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه  گردید.


صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۲ درصدی مادیرا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنایع مادیران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر


صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی معیار

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، انجام سرمایه گذاری‌های جدید و پیشگیری از خروج وجه نقد


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۴۳ درصدی کایزد

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه  شرکت فرانسوز یزد از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه گذاری‌های انجام شده و جلوگیری از خروج نقدینگی به منظور بهبود وضعیت سرمایه در گردش و استفاده از معافیت مالیاتی ارائه گردید.


تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه همراه

با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شماره DPM-IOP-۰۲A-۱۴۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ و موافقت سازمان بورس واوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه  شرکت ارتباطات سیار ایران  به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ تمدید گردید


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۹۵ درصدی فخاس

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت مجتمع فولاد خراسان از مبلغ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جهت تکمیل پروژه‌های سرمایه‌ای در دست اجرا، تامین وجوه مورد نیاز جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان (شرکت فرعی)، جبران بازیافت مخارج انجام شده سنوات قبل و اصلاح ساختار مالی ارائه  گردید.


صدور مجوز افزایش سرمایه ۵۳ درصدی دکوثر

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت داروسازی کوثر  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی


صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی فروی

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ذوب روی اصفهان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی


صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۳۰ درصدی شتهران

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت داروسازی تهران شیمی  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۵۵۹,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۵,۱۴۵,۵۲۵,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۵,۱۴۵,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۵,۱۴۵,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی


صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۰ درصدی بهپاک

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنعتی بهپاک  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۲۳۲,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۲۳۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۲۳۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و حفظ منابع جهت تامین سرمایه در گردش


صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۸ درصدی حآفرین

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ریل پرداز نو آفرین  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۷,۴۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۲,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۲,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۲,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی


صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۱۰ درصدی سبجنو

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سیمان بجنورد  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۶۰۸,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۶۰۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱۱۳,۴۶۹,۰۵۱,۵۴۰  ریال از محل سود انباشته، ۱,۴۹۴,۵۳۰,۹۴۸,۴۶۰  ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالا‌های ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی


کدال غشهداب | در عملکرد ۱ ماهه چقدر فروخت؟

شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ معادل ۱,۳۴۰,۷۹۰ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

غشهداب با سرمایه ثبت شده ۶,۱۰۳,۵۶۳ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ مبلغ ۸,۵۴۸,۸۶۴ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.


کدال پرسپولیس | ۲۲ درصدکاهش زیان در ۶ ماه

شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۹۹ ریال زیان شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش زیان داشته است.

«پرسپولیس» با سرمایه ثبت شده ۱۰,۵۱۵,۰۱۵ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱,۰۴۰,۶۰۹ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.


کدال استقلال | در عملکرد ۶ ماهه چگونه بود؟

شرکت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ به ازای هر سهم سودی محقق نکرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرده است.

«استقلال» با سرمایه ثبت شده ۱۰,۷۹۱,۱۵۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ مبلغ ۳,۲۵۸,۳۰۳ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.


کدال آبادا | در آذرماه چقدر تولید داشت؟

شرکت تولید نیروی برق آبادان طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ معادل ۲۶۸,۷۱۹ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.

آبادا با سرمایه ثبت شده ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ مبلغ ۳,۶۸۳,۹۲۵ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۹ درصد رشد داشته است.


کدال وثخوز | عملکرد ۳ ماهه منتشر شد

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۲۳۳ ریال زیان شناسایی کرده است، این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۹۳۵ ریال سود شناسایی کرده بود.

«وثخوز» با سرمایه ثبت شده ۷۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۱۶,۳۳۷ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.


کدال نیان | طی ۹ ماه چقدر افزایش سود داشت؟

شرکت نیان الکترونیک در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱۲,۰۹۴ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱,۶۷۳ درصد افزایش داشته است.

«نیان» با سرمایه ثبت شده ۲۶۶,۹۳۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۳,۲۲۸,۳۷۱ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.

شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۴,۲۵۳,۶۵۴ میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹۵ درصد رشد داشته است.


کدال چکارن | درعملکرد ۶ ماهه زیان ده بود

شرکت کارتن ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۵ ریال زیان شناسایی کرده است، این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۳۶ ریال سود شناسایی کرده بود.

«چکارن» با سرمایه ثبت شده ۲,۳۶۵,۸۳۶ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مبلغ ۱۲,۲۲۳ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.

شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۳۲,۵۸۷ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.


کدال سغدیر | عملکرد ۳ ماهه منتشر شد

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۲ درصد کاهش داشته است.

«سغدیر» با سرمایه ثبت شده ۶,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۷,۰۱۹ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.


کدال دپارس | ۸۱ درصد رشد در گزارش تلفیقی

شرکت پارس دارو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۲,۶۳۶ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۹ درصد افزایش داشته است.

«دپارس» با سرمایه ثبت شده ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مبلغ ۲,۵۰۳,۷۶۶ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.

شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۹,۶۲۲,۰۵۵ میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد رشد داشته است.





کلمات کليدي

آبادا آینده استقلال افزایش سرمایه افزایش سرمایه بکام افزایش سرمایه کفرا بازار سرمایه برگزاری مجمع بکام بهپاک بورس پراخت سود پرسپولیس تابا چکارن حآفرین حکشتی دپارس دتهران دتولید دکوثر رانفور سبجنو سجام سغدیر سهام سهم شتهران شرکت ارتباطات سیار ایران شرکت بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس شرکت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران شرکت تابان نیرو سپاهان شرکت تولید نیروی برق آبادان شرکت دارو سازی تهران دارو شرکت داروسازی تهران شیمی شرکت داروسازی کوثر شرکت ذوب روی اصفهان شرکت ریل پرداز نو آفرین شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان شرکت سیمان بجنورد شرکت صنایع مادیران شرکت صنعتی بهپاک شرکت فرانسوز یزد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان شرکت مجتمع فولاد خراسان شرکت نیان الکترونیک شرکت وسپهر غشهداب فخاس فرابورس فروی کارگزاری بانک صادرات کایزد کرازی کفرا مادیرا مجمع معیار نیان همراه واریز سود جاری واریز سود سنواتی وسپهر