روابط عمومی

 

روابط عمومی چیست؟

مقدمه:

‌ روابط عمومي ،نقشي بسيار مؤثر دربهبود وضعيت سازمان ها وايجاد تعامل بين درون سازمانی و برون سازماني دارد. اگر بخواهيم روابط عمومي درحد مطلوبي داشته باشیم بايستي به گونه اي برنامه ريزي شود كه در درجۀ اول نسبت به تثبيت و تقويت جايگاه روابط عمومي اقدام گردد.

وظایف روابط عمومی

گرچه مجموعه وظايف يك روابط عمومي، به روشهاي كليشه اي دنياي ارتباطات و تبليغات ختم نمي شود و هرگز نمي توان آن ها را محدود و محصور در يك سري رفتار و برنامه ها كرد، اما روابط عمومي براي وصول به موفقيت سارماني، نبايد بدون برنامه حركت كند، بلکه بايد خيلي هدفمند و منظم باشد تا بتواند در راستاي انجام وظايف، موفقيت حاصل نمايد. دراينجا به بعضي از وظايف يك روابط عمومي با رويكرد نوين و متمايل به «قرن ۲۱» به صورت مختصر پرداخته مي شود :

مرکز تماس

در این مرکز از ساعت 8 الی 17 به صورت تمام وقت توسط کارشناسان مجرب به تماس های شما مخاطبین گرامی رسیدگی می شود.

بخش چت آنلاین

در این بخش از ساعت 8 الی 17 به صورت آنلاین به پیامهای شما مخاطبین محترم رسیدگی می شود.

بخش رسانه

در این بخش از طریق سایت کارگزاری بانک صادرات ایران خبر های مربوطه به استحضار عموم می رسد و همینطور از طریق صفحه اینستاگرام ، خبرهای روز بازار سرمایه، اطلاع رسانی ها و تولید محتوای آموزشی انجام می گردد.

بخش باشگاه مشتریان

در این بخش خدماتی جهت تقدیر از مشتریان کارگزاری صورت می گیرد که متعاقبا خدمت شما اعلام می گردد.