عرضه خودرو KMC در بورس کالا
شنبه 21 بهمن 1402

عرضه خودرو KMC در بورس کالا

پس از تامین مالی موفق ۲ هزار میلیارد تومانی؛

کرمان موتور ۲۴ بهمن ۵۰۰ دستگاه KMC T۸ در بورس کالا عرضه می‌کند

KMC


تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه میزبان عرضه ۵۰۰ دستگاه KMC T۸ مشکی متعلق به شرکت کرمان موتور است.

جزییات عرضه کی ام سی:

  • تعداد: ۵۰۰ دستگاه
  • عرضه کننده: کرمان موتور
  • قیمت پایه: یک میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان
  • درصد پیش پرداخت: ۱۰ درصد
  • تاریخ عرضه: ۲۴ بهمن
  • تاریخ تحویل: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳


قیمت پایه کی ام سی T8‌ در عرضه بورس کالا، یک میلیارد و 449 میلیون تومان اعلام شده است. این قیمت، بهای خام خودرو است که پس از آن پرداخت‌های قانونی به آن اضافه خواهد شد. مشتریان برای پیش‌خرید پیکاپ KMC T8، بایستی 10 درصد بهای آن را به عنوان پیش‌پرداخت ارائه دهند. خودروها تنها به رنگ مشکی عرضه می‌شوند و محل عرضه آن‌ها نیز انبار کارخانه کرمان‌موتور خواهد بود.

کی ام سی T8‌ از پیشرانه دو لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که حداکثر راندمان آن 174 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس شش سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های این خودرو را برعهده دارد. کی ام سی T8‌ از دیفرانسیل سه حالته برقی برخوردار است که بین وضعیت‌های تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین تغییر وضعیت می‌دهد.

پیکاپ کی ام سی T8‌ به خوبی مجهز شده است و همین مساله یکی از دلایل محبوبیت آن نزد مصرف‌کنندگان ایرانی است. سیستم ورود و استارت بدون کلید، چراغ‌های زنون جلو، سنسور نور، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، فرمان مجهز به دکمه‌های کنترلی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، دوربین عقب، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی با تنظیم دستی، کامپیوتر سفری، سیستم TPMS و کروز کنترل از جمله تجهیزات این پیکاپ به شمار می‌آیند. در حال حاضر KMC T8‌ در بازار آزاد یک میلیارد و 530 میلیون تومان قیمت دارد. بهای این پیکاپ در کارخانه نیز یک میلیارد و 665 میلیون تومان است.

کرمان موتور به تازگی (۴ بهمن) با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برای تولید ۱۳۸۱ دستگاه KMC T۸ از مسیر بورس کالا موفق به تامین مالی ۲ هزار میلیارد تومانی شد.


ابلاغ شرایط خرید خودرو KMC در بورس کالا

بورس کالا شرایط خرید خودرو کی‌ام‌سی T۸ که قرار است سه شنبه ۲۴ بهمن عرضه شود را ابلاغ کرد.

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو KMc T۸ که قرار است به ترتیب سه شنبه ۲۴ بهمن در تالار خودرو عرضه شود آمده است:

  1. مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.
  2. میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰ درصد است.
  3. هر کد ملی (اشخاص حقیقی) و همینطور هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارد.
  4. اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا خودرو خریداری کرده اند به استثنای کامیون و کامیونت، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.

گفتنی است، تالار خودرو بورس کالای ایران سه شنبه ۲۴ بهمن میزبان عرضه ۵۰۰ دستگاه کی‌ام‌سی T۸ متعلق به شرکت کرمان موتور و چهارشنبه ۲۵ بهمن میزبان عرضه ۵۰ دستگاه خودرو کامیون کشنده فاو متعلق به سیباموتور است.


جهت بررسی آشنایی و بررسی بیشتر خودرو فوق، لطفا فایل را مطالعه فرمایید.


 

ابلاغ شرایط خرید خودرو KMC در بورس کالا
شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران، جهت آشنایی مشتریان محترم با "نحوه  اخذ کد بورس کالایی" و نیز "چگونگی ثبت سفارش آنلاین خرید خودرو" را در قالب فایلهای ویدئویی تهیه نموده است که می توانید با مراجعه به لینک های زیر مشاهده فرمایید.
 
چگونه کد بورس کالای خود را بصورت غیرحضوری دریافت نمایم؟
 
نحوه ثبت سفارش آنلاین خرید خودرو


متقاضیان محترم می توانند پس از اخذ کد بورس کالا، از آدرس https://saderat.ebgo.ir/Login، با شماره تلفن 02142359 - واحد بورس کالا (گویای 2) و اخذ مشاوره از کارشناسان بورس کالای کارگزاری بانک صادرات، اقدام به ثبت سفارش نمایند.