کارگزاری بانک صادرات پل ارتباط بازار سرمایه و پتروشیمی ها
یکشنبه 7 اسفند 1401

کارگزاری بانک صادرات پل ارتباط بازار سرمایه و پتروشیمی ها

کارگزاری بانک صادرات ایران به عنوان نهاد مالی بازار سرمایه بانک صادرات سعی کرده نقش پل ارتباطی بین بازار سرمایه و شرکت های فعال در حوزه پتروشیمی را داشته باشد.
سید هادی ابطحی مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز گفت: ما به عنوان نهاد مالی بازار سرمایه بانک صادرات سعی کردیم نقش پل ارتباطی بین بازار سرمایه و شرکت های فعال در حوزه پتروشیمی را داشته باشیم.
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران  عنوان کرد: فعالیت ما بعنوان بازریابی برای شرکت هایی همچون متانول و غیره و یا پل ارتباطی برای تامین مالی برخی شرکت‌ها در زمینه انرژی می باشد و در واقع هدف اصلی این نمایشگاه تامین مالی بوده است.

وی ادامه داد: دغدغه بیشتر شرکت کنندگان در این نمایشگاه تامین مالی است و بیشتر آنها شرکت های دانش بنیان هستند که ابزارهایی در راستای رفع تحریم ها در حوزه پتروشیمی می باشند تا این صنایع را همچنان فعال نگه دارند.کارگزاری بانک صادرات بعنوان پل ارتباطی  با هدف تامین مالی شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضوری فعال داشت. 

ابطحی با اشاره به طرح جامع پتروصاد عنوان کرد که هدف اصلی پتروصاد ایجاد تامین مالی شرکت های پتروشیمی است. طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران با هدف ارائه خدمات کامل تامین مالی زنجیره تامین به شرکت‌های پتروشیمی و با تمرکز بر توانمندی بانک در ارائه تسهیلات انحصاری فعالان صنعت پتروشیمی است.


بیشتر بخوانید : رونمایی بانک صادرات ایران از پتروصاد برای تامین مالی و نقدینگی-فیلم