اوراق نیکوکاری «زلزله خوی ۰۱»
دوشنبه 17 بهمن 1401

اوراق نیکوکاری «زلزله خوی ۰۱»

حجم اوراق گواهی نیکوکاری «زلزله خوی ۰۱» که از طریق بازار فرابورس ایران منتشر می‌شود، ۱۰ میلیون ورقه به ارزش اسمی هر ورقه ۱۰ هزار ریال است تا در مجموع یکصد میلیارد ریال منابع مالی از طریق این اوراق برای زلزله‌زدگان خوی جمع‌آوری شود.

مشارکت در این پذیره‌نویسی به روش اهدای کامل است و عرضه این اوراق از یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه و به مدت ۷ روز کاری در فرابورس ایران صورت خواهد گرفت.

همچنین حداقل حمایت تأمین‌کنندگان حقیقی و حقوقی در این پذیره‌نویسی یک ورقه است؛ یعنی افراد می‌توانند با خرید حداقل یک ورقه به ارزش ۱۰ هزار ریال در این طرح نیکوکارانه مشارکت کنند.

با مصوبه اخیر هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به‌منظور مساعدت بازار سرمایه در زمینه تأمین مالی برای حمایت از آسیب دیدگان و زلزله‌زدگان شهر خوی، وجوه جمع‌آوری‌شده از اوراق گواهی نیکوکاری در نماد «زلزله خوی» در اختیار موسسه بیمارستانی و امور خیریه حضرت آیت‌الله خویی قرار خواهد گرفت تا صرف کمک‌رسانی و خرید مایحتاج هم‌وطنانمان در شهر خوی شود.


با خرید اوراق گواهی نیکوکاری در نماد «زلزله خوی ۰۱» با روش اهدای کامل، اصل مبالغ تأمین‌شده در امور خیرخواهانه در فراخوان تأمین مالی جمعی صرف می‌شود.




دانلود فایل