نحوه ترخیص ربع سکه بهار آزادی از خزانه بانک رفاه
یکشنبه 9 بهمن 1401

نحوه ترخیص ربع سکه بهار آزادی از خزانه بانک رفاه

نحوه ترخیص سکه ربع بهار آزادی از خزانه بانک رفاه کارگران

ورود به سامانه نوبت دهی سکه بورس کالایی بانک رفاه

 

منبع : سامانه نوبت دهی سکه بورس کالایی بانک رفاه

به اطلاع مشتریان محترم می رساند در راستای تکریم مشتریان عزیز ساعت کاری تحویل ربع سکه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13:30 به ساعت 15افزایش یافته است.
به اطلاع مشتریان می رساند مهلت تحویل نماد ربع سکه تا تاریخ 1403/12/28 می باشد.
به اطلاع متقاضیانی موفق به اخذ نوبت دریافت ربع سکه نشده اند می رساند طی روز های آتی اسامی شعب منتخب بانک رفاه کارگران جهت دریافت ربع سکه در همین سامانه و سایت بانک رفاه کارگران اطلاع رسانی خواهد شد.
به اطلاع می رساند اخذ نوبت از طریق سامانه اینترنتی بانک به معنای محاسبه تعداد افراد و تعداد سکه ها در هر روز بوده و مشتریان پس از اخذ نوبت و مراجعه به واحد خزانه می بایست جهت اخذ نوبت مجدد در واحد بورس کالا اقدام و در نوبت مقرر به باجه های مشخص شده مراجعه نمایند.
به اطلاع میرساند به دلیل ازدحام مشتریان متقاضی دریافت ربع سکه سامانه نوبت دهی تحویل سکه در روز شنبه مورخ 1401/11/08 راس ساعت 15:30 فعال شده و مشتریان محترم می توانند جهت اخذ نوبت از تاریخ 1401/11/16 تا انتهای سال 1401 اقدام نمایند. شایان ذکر است به دلیل ازدحام جمعیت، امنیت و محدودیت زمانی سیستم بورس کالا از مشتریان عزیزی که اقدام به اخذ نوبت اینترنتی ننموده اند معذوریم.
شماره های تماس خزانه 42504130، 42504191 و 42504194 می باشد.
مشتریان محترم در نظر داشته باشند زمان مجاز جهت تحویل ربع سکه پنج روز کاری (بدون احتساب روز معامله، پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) می باشد و زودتر از موعد پنج روز کاری امکان ترخیص و تحویل سکه و جود ندارد؛ لذا خواهشمند است زودتر از موعد مقرر از اخذ نوبت و مراجعه به خزانه خودداری نمایید.
آدرس خزانه بانک رفاه: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به میدان ونک، جنب ساختمان مرکزی بانک رفاه کارگران، پلاک 2548، واحد بورس کالایی سکهمشتریان گرامی به اطلاع می رساند دریافت نوبت ربع سکه فقط از طریق این سامانه امکانپذیر می باشد؛ لذا در صورت غیر فعال بودن از مراجعه به خزانه بانک جهت تحویل گرفتن سکه خودداری نمایید.
 

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از چگونگی ترخیص سکه ربع بهار آزادی از خزانه بانک رفاه مطلع شوید.
 

اطلاعیه نحوه تحویل گرفتن سکه طلای ربع بهار آزادی از خزانه بانک رفاه کارگران